torsdag 3 september 2009

Äntligen ett inlägg!

Nämn något som gjorde dig glad igår: att dansa runt i vardagsrummet med Matilda till tonerna av Ratt
Vad gjorde du kl 08 imorse: Hetsade runt för att ta mig till jobbet och ett möte kl. 8.30
Vad gjorde du för 15 min sedan: surrade med kollegor om ditt och datt
Det sista du sa högt: Ring!
Det senaste någon sa till dig: Ska jag ringa?
Vad har du druckit idag: kaffe med sojamjölk
Vad var det senaste du åt: 2 mackor med leverpastej, kaka och kaffet
Vad var det senaste du köpte: garn + hårspännen
Vad är det för färg på din ytterdörr: brunt trä
Vad är det för väder hos dig nu: soligt och runt 15 grader
Godaste glassmaken: vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: attraktion, men inte riktig kärlek nej
Drömmer du mardrömmar: ofta. jag skulle bli inspärrad om folk visste...
Trivs du med ditt jobb: för det mesta
Favoritklädsel: jeans och tröja
Favoritlåt just nu: Fan fan fan med Thåström
Vad ser du om du tittar till höger: mitt överfulla och stökiga skrivbord som jag städade senast i måndags :) Måste ta ta tag i det idag igen
Vad gör dig glad just nu: Matilda
Vad ska du göra härnäst: Äta lunch
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: indifferent
Favoritgodis: saltlakrits och mörk choklad
Kläder just nu: jeans, rosa linne och grå långärmad tröja
Hur många kuddar sover du med: alltid två stora fluffiga
Spelar du något instrument: tyvärr. Kan klinka "Till Paris" på piano.
Morgon eller nattmänniska: utpräglad kvälls och nattmänniska.
Vad är viktigast för dig: familjen, kompisar och frihet
Är du kittlig: ja
Snarkar du: hoppas inte
Stjärntecken: tvilling
Äckligaste insekten: getingar
Längtar du mest efter just nu: Matilda

/Maria

Inga kommentarer: