torsdag 22 oktober 2009

Ständigt dessa listor! - denna stulen från Linnea

Bästa promenad: I stugan utanför Porjus. Lugnt, stilla och det enda levande man eventuellt träffar på är en ren eller två

Favoritförort: Rinkeby

Fikar gärna på: Nånstans där de serverar rättvisemärkt kaffe och soyamjölk

Bästa drink: Rom och cola så klart!

Bästa kaffet: Rättvisemärkt med soyamjölk

Senaste Stockholmsupptäckt: Ny-gamla PUB, lite halvroliga butiker där

En bra gå bort-present: Något omtänksamt t.ex en bok

Läser just nu: stickböcker, föräldratidningar, deckare och hårdrockstidningar

Läser helst: deckare och böcker om samhällsfrågor

Favoritfärg: Oftast rosa, just nu svart... Ett resultat av sinnesstämningen just nu antar jag

Klädkonto per månad: varierar från ett par hundra till nån tusenlapp

Det dyraste jag köpt: Lägenheten och bilen

Motionerar: ? Verkar trist tycker jag.

Lyssnar på: Musik, musik, musik! Just nu Satyricon

Senast gnolande: Du ska inte tro det blir sommar... Jag är alltid lite före min tid. Julsånger gnolar jag på på sommaren

I Dvd:n/datorn: Seinfeld

Inga kommentarer: