måndag 6 oktober 2008

Maratonlista (stulit från Johan)

Har du...

Förnekat förintelsen? : Nej
Följt skilda världar? : Verkligen inte! Visserligen ser jag mycket TV, men nånstans måste man dra gränsen..
Sagt nej till ett samlag? : Har nog hänt
Snott någons mobiltelefon? : Nej
Varit medvetslös? : Nej
Hånglat med nån riktigt ful? : Nej
Hånglat med fler än 50 personer? : Nä
Gjort nåt riktigt dumt? : Jo, massor av gånger
Gjort nåt du verkligen ångrar? : Har hänt
Blivit full på ett släktkalas? : Nej
Varit full i skolan? : Nej
Blivit portad från en krog? : Nej, sambon har dock lyckats med konststycket
Varit otrogen? : Nej
Varit full på julafton? : Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? : Jodå
Slagit sönder en tv? : Nej, är tyvärr ingen rockstjärna alltså.
Önskat att du var det motsatta könet? : Jo, ganska ofta faktiskt
Varit gravid? : Tydligen!
Fått barn? : Alldeles nyligen
Överdoserat? : Nej
Åkt ambulans? : Nej
Gjort nåt riktigt olagligt? : Nej
Tyckt illa om skunk? : Njet
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? : Usch! Nej, verkligen inte.
Fått din mamma att gråta? : Många gånger tror jag. Har en väldigt empatisk mor.
Blivit polisanmäld? : Nej
Slagit ner någon? : Nej
Slagit någon blodig? : Nej
Skämts över dina föräldrar? : Visst har man det. Särskilt under tonåren
Skämts över din bästa kompis? : Nej!
Skämts över dig själv? : Ofta!
Ätit från en papperskorg? : Nej, det överlåter jag åt George

Senaste personer som. . .
Sov i din säng: Pyret
Såg dig gråta: Daniel
Fick dig att gråta: Det ordnade jag nog själv som vanligt
Du delade en drink med: ??? Minns inte
Du gick på bio med: Daniel
Du gick på stan med: Markus
Skällde på dig: Daniel
Skickade ett e-mail till dig: Johan

Har du någonsin. . .
Sagt ”Jag Älskar Dig” och menat det: Varje dag
Bråkat med ditt husdjur: Fiskar bråkar man inte med.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jo

Varit i. . .
Usa: Nej
Norge: Nej
Finland: Nej
Kina: Nej
Tyskland: Nej

Extra stuff. . .
Tar du droger: Nej
Dricker du: Det händer!
Vem är din bästa vän/-ner: Johan, Elin, Nina
Vad är du mest rädd för: Att nåt hemskt ska hända nån jag bryr mig om
Vilka kläder sover du i: Linne och pyjamasbyxor
Vart vill du gifta dig: I Stora Sjöfallets nationalpark
Vem hatar du verkligen: Onda människor
Varit kär: Ja
Kör du bil: Nej
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: För det mesta.
Är du ett hälsofreak: Nej tyvärr inte :)
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ofta
Är du ensam nu: Nej, Pyret hänger med som vanligt
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Die Mauer
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Kanske ett till.

Favorit. . .
Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: Metal och tungsinta män typ L. Cohen och J. Cash
Parfym: L'eau d'Issey
Månad: Juli
Sten: ???

De senaste 48 timmarna, har du. . .
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Curb your enthusiasm-boken och Nina Sagulins nya stickböcker
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja, vaggvisor
Sagt ”Jag Älskar Dig”: Jodå massor av gånger
Velat säga till några att du älskar dem: Jag har sagt det istället
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Brorsan
Kramat någon: Jo
Kysst någon: Jo

Senaste. . .
Låt du hörde: Grow or pay (D.A.D)
Film du såg: Sex and the city - the movie
Drink du köpte: Minns inte
Sak du stal: Tror aldrig jag stulit nåt
Mat du åt: Pasta, pesto och pecorino
Gången du åt en 7-Eleven korv: I våras på Arlanda.

Festivaler i sommar? : Tyvärr inte
Supa och knulla? : Nej
Knarka? : Nej
Frisyr? : Borde klippa mig
Fulaste kändisen? : Ron Jeremy
Snyggaste kändisen? : Johnny Depp
Vad vill du bli? : Lyckligare
Planer för idag? : Handla, bibblan, laga middag, se Cityakuten och umgås med familjen.
Favoritdjur? : Igelkottar, tigrar och orangutanger
Favoritperson/er? : Familjen och vännerna
Favoritporr? : Nej, det är för dåligt allting
Könsmogen? : Jo
Populär? : Det tror jag inte
Snygg? : Tycker jag inte
Sexig? : Tycker jag inte

Har du:
Digitalkamera? : Ja. Halvtrasig dock
Telefon på rummet? : Ja
Egen dator? : Jo
Könssjukdom? : Nej
Husdjur? : Fiskar
Bra kompisar? : Ja! :)
Tar du receptbelagda mediciner? : Nä
Varför då? : Behöver inte just nu.
Vem vill du fika med just nu? : Kompisar

Inga kommentarer: